November 4ရက္ေန႕တြင္ သည္ဆိုဒ္ေလးကိုတည္ေထာင္ပါသည္။ သည္ဆိုဒ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ကၽြမ္းက်င္လို႕တည္ေထာင္ထားခ်င္းမဟုတ္ပါ ေလ့လာသင္ယူေနတုန္းပါ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ရွိသမွ်နည္းပညာ သတင္းမ်ားကိုလဲျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးသြားမွာ တုန္႕ျပန္မႈအေနနဲ႕FaceBook Like ကေလးေလာက္ေတာ့ႏွိပ္ျပီးအားေပးခဲ့ၾကပါခင္ဗ်ာ သူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕အားေပးမႈဟာကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ

မန္ဘာ၀င္၍ အားေပးၾကပါ

Monday, November 5, 2012

ေရႊတိဂံုေစတီေတာ္

Unknown | Monday, November 05, 2012 | Best Blogger Tips
 ဒီPost ေလးကိုဗုဒၶဘာသာ၀င္ျမန္မာလူမ်ိဳးတိုင္းႏွစ္သက္ေလ့မယ္လို႕ထင္ပါတယ္ျမန္
မာနိုင္ငံရဲ႕တန္ခိုးၾကီးဘုရာမ်ားစြာထဲမွာမွလူအသိအမ်ားဆံုး ေရႊတိဂံုေစတီေတာ္ပံုပါဒီပံု
ေလးကိုၾကည့္ျပီးၾကည္ညိဳသဒၵါတရားပြားမ်ားနိုင္ၾကရင္ကၽြန္ေတာ္လဲတင္ရၾကိဳးနပ္ပါျပီ
ေစတီေတာ္ပံုးေလးေတြကၾကည့္လိုအရမ္းၾကည္ညိဳဖြယ္ေကာင္းပါတယ္ဒီပံုေတာ္ေလးကို
ၾကည့္ျပီးကၽြန္ေတာ္နဲ႕အတူၾကည္ညိဳသဒၵါပြားမ်ားနိုင္ၾကပါေစလို႕ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္



No comments:

Post a Comment

စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ........

SubmitStart

back to top