November 4ရက္ေန႕တြင္ သည္ဆိုဒ္ေလးကိုတည္ေထာင္ပါသည္။ သည္ဆိုဒ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ကၽြမ္းက်င္လို႕တည္ေထာင္ထားခ်င္းမဟုတ္ပါ ေလ့လာသင္ယူေနတုန္းပါ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ရွိသမွ်နည္းပညာ သတင္းမ်ားကိုလဲျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးသြားမွာ တုန္႕ျပန္မႈအေနနဲ႕FaceBook Like ကေလးေလာက္ေတာ့ႏွိပ္ျပီးအားေပးခဲ့ၾကပါခင္ဗ်ာ သူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕အားေပးမႈဟာကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ

မန္ဘာ၀င္၍ အားေပးၾကပါ

Wednesday, November 6, 2013

Android ဖုန္းထဲမွာ ဓါတ္ပံုေတြ ကို Slide Show လုပ္မယ္

Unknown | Wednesday, November 06, 2013 | Best Blogger Tips





"မဂၤလာပါ" ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း ပရိတ္သတ္မ်ားအားလံုး ကၽြန္ေတာ္ပိုစ့္မ

တင္ျဖစ္တာ အေတာ္ေတာ္ကိုၾကာသြားတဲ့အတြက္ အားလံုးကိုေတာင္းပန္ပါ

တယ္ဗ်ာ ေနာက္ကိုဆက္တိုက္ကၽြန္ေတာ္ေလ့လာမိသမွ်ေလးေတြကိုျပန္

လည္မွ်ေ၀ေပးသြားပါမယ္ ေနာ္ သယ္ခ်င္းတို႔
 သူငယ္ခ်င္းတို႔ရဲ႕ Android ဖုန္းမွာ မိမိစိတ္ႀကိဳက္ ရိုက္ကူးထားတဲ့ ဓါတ္ပံုေတြ

ကိုေနာက္ခံ သီခ်င္းေလးနဲ႔ မလုပ္ခ်င္ၾကဘူးလား။မလုပ္တက္ဘူးဆိုရင္ေတာင္

 ဒီေကာင္ေလးက လုပ္တက္သြားေအာင္သင္ေပးပါလိမ့္မယ္ တကယ္ေကာင္း

တဲ့ app ေလးပါ လုပ္နည္းကိုလည္း video နဲ႔ ျပေပးထားတယ္ တကယ္လို႔ၾကည့္

ခ်င္ရင္ဒီမွာသြားၾကည့္လို႔ရပါတယ္

အသံုးျပဳရတာရိုးရွင္းပါတယ္ ဒါေၾကာင့္အသံုးမျပဳဖူးေသးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ

လည္း အသံုးျပဳႏိုင္ေအာင္ျပန္လည္မွ်ေ၀လိုက္ပါတယ္


No comments:

Post a Comment

စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ........

SubmitStart

back to top