November 4ရက္ေန႕တြင္ သည္ဆိုဒ္ေလးကိုတည္ေထာင္ပါသည္။ သည္ဆိုဒ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ကၽြမ္းက်င္လို႕တည္ေထာင္ထားခ်င္းမဟုတ္ပါ ေလ့လာသင္ယူေနတုန္းပါ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ရွိသမွ်နည္းပညာ သတင္းမ်ားကိုလဲျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးသြားမွာ တုန္႕ျပန္မႈအေနနဲ႕FaceBook Like ကေလးေလာက္ေတာ့ႏွိပ္ျပီးအားေပးခဲ့ၾကပါခင္ဗ်ာ သူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕အားေပးမႈဟာကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ

မန္ဘာ၀င္၍ အားေပးၾကပါ

Thursday, August 1, 2013

Facebook Like 200 ျပည့္ အထိမ္းအမွတ္ အထူးလက္ေဆာင္

Unknown | Thursday, August 01, 2013 | Best Blogger Tips


ေရၾကည္ေရႊျမိဳ႕ေတာ္ Blog ေလးကို အားေပးေနၾကေသာ မန္ဘာမ်ားကိုအထူး

ဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ေရၾကည္ေရႊျမိဳ႕ေတာ္ Blog စတင္တာ ၈ လျပည့္

တဲ့ေန႔မွာပဲ Like 200 ရခဲ့ပါတယ္ အဲ့အတြက္အားေပးေနၾကတဲ့ပရိတ္သတ္မ်ား

လဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေက်းဇူးတုန္႔ျပန္မႈအေနနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေရးထား

တဲ့ ေရၾကည္ေရႊျမိဳ႕ေတာ္ APK ေလးနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးခ်င္ပါတယ္ အင္တာနက္မ

ရွိတဲ့အခ်ိန္ Offline မွာလည္း ဖတ္လို႔ရမွာျဖစ္ပါတယ္ အရင္လဲကၽြန္ေတာ္တင္

ေပးခဲ့ပါေသတယ္ အဲ့တုန္းကေတာ့ သံုးရတသိပ္အစဥ္မေျပဘူးလို႔ထင္ပါတယ္

ခုတင္ေပးလိုက္တဲ့ application ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္အစဥ္ေျပပါတယ္ စမ္းသံုး

ၾကည့္ပါ လို႔အပ္ရင္ေအာက္မွာ ေဒါင္းလုပ္ဆြဲသြားႏိုင္ပါတယ္

                                                      ဆက္လက္ၾကိဳးစားသြားပါအံုးမယ္


mediafire
4shared


No comments:

Post a Comment

စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ........

SubmitStart

back to top