November 4ရက္ေန႕တြင္ သည္ဆိုဒ္ေလးကိုတည္ေထာင္ပါသည္။ သည္ဆိုဒ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ကၽြမ္းက်င္လို႕တည္ေထာင္ထားခ်င္းမဟုတ္ပါ ေလ့လာသင္ယူေနတုန္းပါ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ရွိသမွ်နည္းပညာ သတင္းမ်ားကိုလဲျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးသြားမွာ တုန္႕ျပန္မႈအေနနဲ႕FaceBook Like ကေလးေလာက္ေတာ့ႏွိပ္ျပီးအားေပးခဲ့ၾကပါခင္ဗ်ာ သူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕အားေပးမႈဟာကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ

မန္ဘာ၀င္၍ အားေပးၾကပါ

Sunday, March 3, 2013

Android Phone အသံုးျပဳနည္းႏွင့္ Root ေဖာက္နည္းမ်ား

Unknown | Sunday, March 03, 2013 | Best Blogger Tips

သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကို စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္နဲ႕မိတ္ဆက္ေပးျခင္ပါတယ္.
Android Phone သံုးတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ပရိတ္သတ္မ်ားအတြက္ အလြန္အသံုး၀င္
ေစမယ့္ စာအုပ္ေလးျဖစ္ပါတယ္ ေတာ္ေတာ္လဲစံုပါတယ္ ဖုန္း Root ေဖာက္
နည္းCWM Recovery ျပဳလုပ္နည္း Custom ROM တင္နည္း ေတာ္ေတာ္စံုတဲ့
စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္ျဖစ္ပါတယ္ စာအုပ္မာတိကာ မွာပါတာေလးေတြကို
ေအာက္ကပံုမွာၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္

 လိုအပ္ရင္ေအာက္မွာ ေဒါင္းသြားႏိုင္တယ္ခင္ဗ်ာ

mediafire
ziddu
4shared
min.us

1 comment:

စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ........

SubmitStart

back to top