November 4ရက္ေန႕တြင္ သည္ဆိုဒ္ေလးကိုတည္ေထာင္ပါသည္။ သည္ဆိုဒ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ကၽြမ္းက်င္လို႕တည္ေထာင္ထားခ်င္းမဟုတ္ပါ ေလ့လာသင္ယူေနတုန္းပါ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ရွိသမွ်နည္းပညာ သတင္းမ်ားကိုလဲျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးသြားမွာ တုန္႕ျပန္မႈအေနနဲ႕FaceBook Like ကေလးေလာက္ေတာ့ႏွိပ္ျပီးအားေပးခဲ့ၾကပါခင္ဗ်ာ သူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕အားေပးမႈဟာကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ

မန္ဘာ၀င္၍ အားေပးၾကပါ

Saturday, January 12, 2013

Mobile Phone အင္တာနက္ခ်ိတ္ဆက္နည္းႏွင့္ Internet အသံုးျပဳနည္း

Unknown | Saturday, January 12, 2013 | Best Blogger Tips
ကၽြန္ေတာ္လည္း Blog ေလးျပန္ျပင္ေနတာနဲ႕ပို႔စ္မတင္ျဖစ္တာၾကာပါျပီအဲ့အ
တြက္ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဒီတခါေတာ့ ဖုန္းေတြေပါလာတဲ့ေခတ္မွာဖုန္းနဲ႔အင္တာ
နက္သံုးတဲ့သူမ်ားအတြက္ ေကာင္စြာသိထားသင့္တဲ့  Video ေလးတင္ေပးလိုက္
ပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ဟာေတာ့မဟုတ္ဘူး အသိတစ္ေယာက္၀ယ္ဖတ္တဲ့စာအုပ္ထဲ
ကပါလာခဲ့တဲ့Videoေလးပါ ေတာ္ေတာ္ေလးေကာင္းပါတယ္ ေအာက္မွာၾကည့္
လိုက္ပါ ဖုန္းအမ်ိဳးအစားသံုးေလးမ်ိဳးလုပ္ျပထားပါတယ္





No comments:

Post a Comment

စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ........

SubmitStart

back to top