November 4ရက္ေန႕တြင္ သည္ဆိုဒ္ေလးကိုတည္ေထာင္ပါသည္။ သည္ဆိုဒ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ကၽြမ္းက်င္လို႕တည္ေထာင္ထားခ်င္းမဟုတ္ပါ ေလ့လာသင္ယူေနတုန္းပါ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ရွိသမွ်နည္းပညာ သတင္းမ်ားကိုလဲျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးသြားမွာ တုန္႕ျပန္မႈအေနနဲ႕FaceBook Like ကေလးေလာက္ေတာ့ႏွိပ္ျပီးအားေပးခဲ့ၾကပါခင္ဗ်ာ သူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕အားေပးမႈဟာကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ

မန္ဘာ၀င္၍ အားေပးၾကပါ

Saturday, January 19, 2013

ICT နည္းပညာသရုပ္ျပပညာေပးေဆြးေႏြးပြဲ(ေရၾကည္)

Unknown | Saturday, January 19, 2013 | Best Blogger Tips
 မွတ္ခ်က္။    ။ အမွားပါရင္ ၾကိဳတင္ေတာင္းပန္ပါတယ္။
18.1.2013 ေသာၾကာေန႔က ေရၾကည္ျမိဳ႕မွ ICT ေဆြးေႏြးပြဲက်င္းပခဲ့ပါတယ္ လူ
ေတာ့သိပ္မရိွပါဘူး ေက်ာင္းသားေတြနဲ႕ဆရာမေတြေလာက္ပဲ ပြဲလုပ္မွန္းေတာင္
မသိတဲ့သူေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္ ကၽႊန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ျပပြဲမွာေျပာသြားတဲ့
လာေဟာေျပာသြားတဲ့ သူေျပာသြားတဲ့စကားေလးတစ္ခြန္းပါ သူေျပာသြားတာက
ဘာလဲဆိုေတာ့ ငါးသိုင္းေခ်ာင္းကစာမ်က္ႏွာေလးတစ္ခုကို သူအင္တာနက္မွာ
ရွာေတြ႔တယ္ေျပာသြားတယ္ဗ်ာကၽြန္ေတာ္တို႕ေရၾကည္သူေတြလုပ္ထားတဲ့Face
bookGoup တို႔ Page တို႔ၾကသူဘာလုိ႔မသိလဲ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ထင္တယ္ဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္တို႕ျမိဳ႕ကသူေတြ႔ အနီးနားပတ္၀န္က်င္ကျမိဳ႕ေတြေလာက္အသံုးမၾက
လို႕ေပါ့ဟို ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ္တို႕ျမိဳ႕ေလးကို လူအမ်ားကသိ
ေအာင္ဗ်ာကိုယ့္ေတြၾကံဳဖူးသူတုိင္းသိမွာပါ ရန္ကုန္တို႕ အျခားျမိဳ႕ေတြေပါ့ဗ်ာ
ကိုယ့္ကိုဘယ္မွာေနလဲေမးရင္ ေရၾကည္လို႕ေျဖလိုက္တယ္ အဲ့မွာကၽြန္ေတာ္ေျပာ
ခ်င္တာက ေရၾကည္ျမိဳ႕ဆိုတာသူတုိ႔မသိၾကဘူးဗ်ာသူတို႔သိတာတစ္ခုေတာ့ရွိ
တယ္ငါးသိုင္းေခ်ာင္းနားကေရၾကည္လို႔ေျပာလိုက္မွ သိတဲ့သူမ်ားတယ္ အဲ့တာ
ေတာင္ငါးသိုင္းေခ်ာင္းေတာ့သိတယ္ ေရၾကည္ေတာ့မသိဘူးေျပာတဲ့သူေတြလဲ
ရွိတယ္ ကၽြန္ေတာ္စကားၾကီးစကားက်ယ္ေျပာတာေတာ့မဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ ကၽြန္
ေတာ္တို႕ျမိဳ႕က လူေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အင္တာနက္သံုးတာေတာ့ေတာ္
ေတာ္မ်ားတယ္ အင္တာနက္ကိုသူတို႔က အသံုးခ်တာမဟုတ္ဘူး အင္တာနက္
က သူတို႔ကိုျပန္အသံုးခ်တာခံေနရတာလို႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္ စဥ္းစားၾကည့္
ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္တို႕အင္တာနက္သံုးရင္ေငြမကုန္ဘူးလား ကုန္တဲ့ေငြအတြက္ ကိုယ္မွာအသိပညာေလးတစ္ခုေလာက္ေတာ့ျပန္ရသင့္တာေပါ့ ခုဘယ္လို႕
လဲဆိုေတာ့ လူငယ္ေတြက အင္တာနက္သံုးရင္ ခ်က္တင္ထိုင္တယ္ဂိမ္းေဆာ့
တယ္ အဲေလာက္ပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕ျမိဳ႕မွာေျပာတာပါလူၾကီးၾကည့္အံုးမလား
မဟုတ္ကလိုင္းပဲၾကည့္တဲ့သူေတြမ်ားတယ္ အကုန္းလံုးကိုေျပာတာ
မဟုတ္ပါဘူး တခ်ိဳ႕ေပါ့ဗ်ာ ဟဲဟဲ ေနာက္ျပီး Facebookသံုးတယ္ဗ်ာ ေပါက္က
ရပံုေတြေလွ်ာက္တင္တယ္ ကၽြန္ေတာ္လဲလူငယ္ပါပဲ ခုမွ ကၽြန္ေတာ္အသက္
21ႏွစ္ပဲရွိေသးပါတယ္ကၽြန္ေတာ္လဲ ခ်က္တင္ထိုင္ပါတဲ့မထိုင္းဘူးမေျပာဘူးအ
ပ်င္းေျပေပါ့ခ်က္တင္ထိုင္ရင္လဲ က်န္တဲ႔ဟာကိုလုပ္လို႕ရပါတယ္ ထားပါေတာ့
ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္လဲဘာေတြေျပာမိမွန္းမသိဘူး စိတ္ကလြတ္သြားတယ္ေျပာခ်င္
တာေတြေလွ်ာက္မိေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္စကားေတြအမွားပါရင္Sorryေနာ္ေတာင္း
ပန္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အင္တာနက္သံုးရင္လဲ ကၽြန္ေတာ္ျမိဳ႕ေလးကိုတစ္ႏိုင္
ငံလံုးက အင္တာနက္သံုးတဲ့သူတိုင္းသိေအာင္လုပ္ခ်င္တာပါ Facebook မွာတင္
ရင္လဲအျခားပံုတင္မယ့္အတူတူ ကိုယ့္ျမိဳ႕ကပံုေလးေတြတင္ေတာ့မေကာင္းဘူး
လား ကိုယ္သယ္ခ်င္းေတြလဲ တစ္ႏိုင္ငံလံုး အႏွံရွိေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ျမိဳ႕
ေလးကိုသူတို႕သိသြားတာေပါ့ဗ်ာ မတင္ႏိုင္ရင္လဲ ကၽြန္ေတာ္တင္ထားတာေလး
ေတြကိုShareလို႔ရပါတယ္ကိုယ့္ျမိဳ႕ေလးကိုလူအမ်ားသိေအာင္ကၽြန္ေတာ္တို႕ျမိဳ႕
ကသူေတြလည္းနည္းပညာေနာက္ၾကမက်န္ခဲ့ဘူးဆိုတာကိုလူအမ်ားသိေအာင္
 ၾကိဳးစားပါလို႔ကၽြန္ေတာ္တိုက္တြန္းခ်င္ပါတယ္

1 comment:

  1. ဟုတ္တယ္၊ေရၾကည္ဆုိ သိပ္မသိၾကဘူး၊ အသုတ္/ငါးသုိင္းေခ်ာင္းနဲ႔တဲြေျပာမွ သိေနၾကတယ္။

    ReplyDelete

စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ........

SubmitStart

back to top