November 4ရက္ေန႕တြင္ သည္ဆိုဒ္ေလးကိုတည္ေထာင္ပါသည္။ သည္ဆိုဒ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ကၽြမ္းက်င္လို႕တည္ေထာင္ထားခ်င္းမဟုတ္ပါ ေလ့လာသင္ယူေနတုန္းပါ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ရွိသမွ်နည္းပညာ သတင္းမ်ားကိုလဲျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးသြားမွာ တုန္႕ျပန္မႈအေနနဲ႕FaceBook Like ကေလးေလာက္ေတာ့ႏွိပ္ျပီးအားေပးခဲ့ၾကပါခင္ဗ်ာ သူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕အားေပးမႈဟာကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ

မန္ဘာ၀င္၍ အားေပးၾကပါ

Tuesday, January 22, 2013

မေမ့အပ္ေသာေန႔တစ္ေန႔(ဦးသန္႔)

Unknown | Tuesday, January 22, 2013 | Best Blogger Tips

ဒီေန႔ေလးဟာလဲကၽြန္ေတာ္တို႕နိုင္အတြက္မေမ့အပ္တဲ့ေန႔ေလးတစ္ေန႔ပါပဲဒီေန႕

ဟာကမာၻ႔ျငိမ္ခ်မ္းေရးဗိသုကာၾကီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ျမန္မာႏိုင္ငံသား ဦးသန္႔ရဲ႕ေမြး

ေန႔ပဲျဖစ္ပါတယ္ တတိယေျမာက္ ကမာၻ႔ကုလသမဂၢ အတြင္းေရးမွဴးခ်ဳပ္အျဖစ္

တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ခဲ့တာပါ ျမန္မာဆိုတာကိုကမာၻ႔ကသိေစကဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔

ႏိုင္ငံရဲ႕ထူျခားပဂၢိဳလ္ပဲျဖစ္ပါတယ္ ျမန္မာ့ႏိုင္အတြက္အက်ိဳးျပဳမလုပ္ႏိုင္ခဲ့ရင္မွ

ကမာၻ႔မွာအက်ိဳးေဆာင္ခဲ့တဲ့ တကယ္ေလးစားသင့္တဲ့သူတစ္ေယာက္ပါ ဦးသန္႔

ေၾကာင့္ပဲကၽြန္ေတာ္တို႔ျမန္မာႏိုင္ငံကိုကမာၻ႔ကသိေစႏိုင္တာလို႔ေျပာလို႕ရပါတယ္

ျမန္မာကိုမသိဘူးဆိုတဲ႔ အျခားႏိုင္ငံကသူေတြ သူတို႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာလို႔

ကမာၻ႔သမိုင္းတို႔ဘာတို႔မသင္ရလို႔ပဲသူတို႔ဗဟုသုတမရွိလို႔ပဲကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္

ျမန္မာဆိုတာကို ကမာၻ႔သိခဲ့တာၾကာပါျပီ ခုမွမဟုတ္ပါဘူး အဲ့တုန္းကေတာ့

ေကာင္းတာနဲ႔ ကမာၻ႔ကသိတာေပါ့ဗ်ာ ခုလည္ပဲ ျမန္မာကို ကမာၻ႔သိလာပါျပီဘယ္

လိုမ်ိဳးနဲ႔သိလဲဆိုးတာေတာ့ကၽြန္ေတာ္မေျပာေတာ့ပါဘူး စဥ္းစားၾကည့္ေပါ့ဗ်ာ

ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာအဲ့တာမဟုတ္ပါဘူးဒီေန႔ေလးဟာ(ဇန္န၀ါရီ ၂၂ ရက္ေန႔)

ဦးသန္႔ရဲ႕ (၁၀၄)ႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန႔ပါ ဦးသန္႔အေၾကာင္းေရးထားတဲ့စာအုပ္ေလး

တစ္အုပ္ ကၽြန္ေတာ္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ ဖတ္ခ်င္သူမ်ားေအာက္မွာေဒါင္းႏိုင္ပါ

တယ္

min 

No comments:

Post a Comment

စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္အားေဆးတစ္ခြက္ပါ........

SubmitStart

back to top